Neste tips
Støtt
Rugby
Tromsø Rugbyklubb
Støtt

Glemt å støtte innsamling? Ikke bekymre deg! Som i fotball nyter vi overtid og lar deg donere etter at innsamling er avsluttet.

Mål

kr 15000

Innsamlet

kr 0

Sponsorer

0

Dager igjen

0

Støtt nå

Velg betalingsmåte

Historie

Hei! Vi i Tromsø Rugbyklubb ønsker å starte opp på nytt, etter et par år med inaktivitet. Vi satser nå på å få til både rugby for herre, damer, rullestolbrukere og ungdom.

Klubben er nå gjenopprettet og starter helt på scratch uten noe særlige midler. Derfor håper vi noen ønsker å bidra litt til nytt utstyr til oss, og oppstartskostnader med baneleie.


tromsopolarbears/?fref=ts

Del
0